• Nieuwsbrief
  • Adverteren en contentmarketing
  • Contact
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
  • Nieuws
  • Achtergrond
  • Evenementen
  • Video
  • Magazines
    • Alle Magazines
  • Vacatures
  • Personalia
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
ITchannelPRO
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Enreach 1Banner_Marieke_Bita Capestone Capestone-1144x350 ERSDH ESR-1144x350

Smart Contact: hoe Enreach het AI-tijdperk in zakelijke communicatie leidt

10-09-2025
Erik-Jan enreach
Deel op LinkedinDeel op FacebookDeel via WhatsappDeel via mail

Erik-Jan enreachDe manier waarop bedrijven communiceren verandert sneller dan ooit. Klanten verwachten onmiddellijke service via elk kanaal. Kleine en middelgrote bedrijven (mkb) staan daardoor onder toenemende druk. Hoe blijf je dichtbij je klanten zonder overweldigd te raken door telefoontjes, berichten en digitale tools? Het antwoord ligt volgens Enreach in Smart Contact, een nieuwe benadering van zakelijke communicatie waarin spraak, chat, samenwerking en AI naadloos samenkomen.

Voice als fundament

Ondanks alle digitale alternatieven blijft spraak hét kanaal waarop mkb’s het meest vertrouwen. Het is natuurlijk, direct en vaak de snelste manier om zaken gedaan te krijgen. Enreach bouwt daarom zijn oplossingen rondom voice, versterkt met eigen infrastructuur en jarenlange ervaring met vaste en mobiele integratie. Daarmee ontstaat een unieke basis om AI en automatisering direct in spraak te verweven.

Wat Smart Contact uniek maakt

Smart Contact is meer dan een verzameling tools. Het is een geïntegreerde ervaring, speciaal ontwikkeld voor het mkb. Waar veel oplossingen vanuit de enterprise-wereld worden teruggeschaald, kiest Enreach voor het tegenovergestelde: lokaal ingebed, eenvoudig te gebruiken én betaalbaar. Samen met Partners brengen we slimme technologie binnen handbereik van kleine teams die grootse klantervaringen willen leveren.

Concreet betekent dit dat onze oplossingen routinewerk uit handen nemen. Denk aan het automatisch samenvatten van vergaderingen, het afhandelen van reserveringen via voicebots of het direct doorschakelen van WhatsApp-gesprekken. Met Shomi, de persoonlijke AI-assistent binnen Enreach Contact, wordt iedere gebruiker slimmer en effectiever. Van voicemails transcriberen tot gesprekken analyseren: Shomi zorgt dat medewerkers tijd en focus terugwinnen.

Partners als motor van adoptie

Een belangrijk verschil van Enreach is de ‘Partner-first’ aanpak. Resellers en ICT-partners krijgen toegang tot flexibele, eenvoudig te configureren oplossingen waarmee zij hun portfolio kunnen uitbreiden in de AI Marketplace. AI-gedreven communicatie wordt daarmee geen complex IT-project, maar een kans om nieuwe inkomstenstromen te ontsluiten en klanten meer waarde te bieden.

Ze zien al dat traditionele voice- en data-resellers evolueren naar digitale enablers. Wie AI nu omarmt, kan zich onderscheiden in de markt en de snelgroeiende vraag van mkb’s bedienen. Smart Contact stelt Partners in staat om precies dat te doen: sneller waarde leveren, nieuwe businessmodellen ontwikkelen en klanten helpen hun communicatie echt slimmer te maken.

Europese kracht

Als Europese speler heeft Enreach bovendien een voordeel: het combineren van technologische innovatie met een diep begrip van lokale markten en regelgeving. Dat betekent niet alleen betere aansluiting bij de praktijk van mkb’s, maar ook zekerheid rondom dataveiligheid en compliance.

Vooruitblik

De introductie van Smart Contact markeert het begin van een nieuw tijdperk, een ontwikkeling die Enreach al geruime tijd heeft ingezet. We werken continu aan nieuwe functies in Shomi, zoals proactieve taakondersteuning en nog slimmere gespreksanalyses. Tegelijk ontwikkelen we onze technologie verder, zodat Partners en klanten eenvoudiger kunnen bouwen op onze AI-mogelijkheden. Ook andere oplossingen binnen ons portfolio, worden stap voor stap verrijkt met AI.

Conclusie

Met Smart Contact zet Enreach de volgende stap in zakelijke communicatie. Het gaat niet alleen om technologie, maar om wat die technologie mogelijk maakt: betere balans tussen werk en privé, meer controle voor gebruikers en bovenal meer tijd voor waardevol contact . Voor het mkb én voor onze Partners betekent dit een kans om de AI-golf niet alleen te volgen, maar te leiden.

Tags: UCaaS

GerelateerdeBerichten

Speakup logo

Speakup investeert in startup RippleCom

2025/09/04

Cinnovate kiest Intermedia als nieuwe partner

2025/08/28

Uitgelichte Vacatures

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Business Administration Specialist

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Inside Sales Executive

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

TP-link-logo-400

TP-Link zoekt: Pre Sales Engineer

door Rashid Niamat
15-07-2025
0

Upcoming Event

The Things Conference 2025

23-09-2025 @ 10:00 , more

Real Solutions & NAKIVO: “Pushing the Boundaries of Cybersecurity”

16-09-2025 - 12:00

Exclusieve AI-Discovery Workshop

23-09-2025 - 17:00

BusinessCom Yealink Partner Day speciaal

19-09-2025 - 13:00

ArrowFest 2025

02-10-2025 - 22:00
View All Events
Bekijk alle evenementen
itchannelpro logo

ITchannelPRO is hét kennisplatform voor de circa 10.000 Telecom en IT-business partners en geldt als de primaire informatiebron in het IT-kanaal in Nederland.

Overige publicaties
Circulaire IT
DatacenterWorks
InfosecurityMagazine
CloudWorks
Business & IT

Over ITchannelPRO

  • Over ITchannelPRO
  • Tip de redactie
  • Adverteren en contentmarketing
  • Nieuwsbrief
  • Abonneren
  • Adreswijziging doorgeven
  • Contact

Contact

Varenmeent 5
1218 AN Hilversum

035 204 1000
info@itchannelpro.nl

ITchannelPRO is onderdeel van LuteijnMedia BV

  • Privacybeleid
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Colofon

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon

Altijd op de hoogte blijven?

Wil je niks missen? We houden je dagelijks op de hoogte van het laatste nieuws! Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrieven door het formulier in te vullen.

Wil je de nieuwsbrief uiteindelijk toch niet meer ontvangen? Geen probleem! Je kunt je op elk moment weer afmelden.

Inschrijven
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • ‘Integratie Teams en Xelion geeft keuzevrijheid’
  • ‘Partners zijn de belangrijkste schakel’
  • Aboneren CloudWorks
  • Aboneren InfoSecurity Magazine
  • Abonneren
  • Abonneren Datacenter works
  • Adreswijziging doorgeven
  • Adverteren en contentmarketing
  • Adverteren in ITchannelPRO Magazine #1
  • bedankt voor het aanmaken van contact
  • Bedankt voor het aanmaken van een bericht
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuw evenement
  • Bedankt voor het aanmaken van een nieuwe vacature
  • Bedankt voor het abonneren op de nieuwsbrief
  • Bedankt voor het abonneren op ons Magazine
  • Bedankt voor het adverteren
  • Bedankt voor het tippen van de redactie
  • Bedankt voor het wijzigen van uw adres
  • Bedrijf
  • Bedrijf toevoegen
  • Bedrijvengids
  • CEO Jean-Paul Weterings van Exertis Benelux over Microsoft Teams:
  • Circulaire-IT magazine
  • Cloudworks magazine
  • Colofon
  • Compliant en veilig met Microsoft Teams
  • Contact
  • Cookie verklaring
  • Datacenter works magazine
  • De Nationale CyberSecurity Monitor 2020
  • Digitaal dossier
    • Benieuwd naar het ecosysteem van MS Teams?
    • Deelnemen aan het digitaal dossier rondom Circulaire IT?
  • Digitale telecomorganisatie
  • Disclaimer
  • Evenementen
  • Evenementen
  • Event Archive Item
  • Event Detail
  • GD Archive Item
  • Grote vraag naar Adoptify-ondersteuning van Microsoft 365 en MS Teams
  • Home
  • InfoSecurity Magazine
  • ITchannelPRO magazine
  • Jabra Evolve2-headsets zetten de nieuwe standaard
  • Locatie
  • Logitech & Microsoft: al veertig jaar een goed huwelijk
  • lorem20254
  • Lydis met Yealink koploper in MS Teams-hardware
  • Magazines
  • Nieuwsbrief
  • Nuvias UC; specialist bij uitstek
  • Over ITchannelPRO
  • Plaats een vacature
  • Place Archive Item
  • Place Detail
  • Places
  • Poly: de kracht achter waardevol menselijk contact en samenwerken
  • Privacybeleid
  • Stapsgewijs overstappen van Skype for Business naar MS Teams is noodzaak
  • Start-up Anyroute biedt resellers platform met telefonie via Microsoft Teams
  • Telefonie of communicatie, het is een groot verschil
  • Terms and Conditions
  • ThemaTeam stelt het werkveld en de belevingswereld van medewerkers voorop
  • Tip de redactie
  • Vacature dashboard
  • Vacatures
  • Video
  • Visie Mark Meerbeek van Ditox op toekomst van (samen)werken
  • Voice-DNA voor de digitale werkplek
  • Whitepaper Nieuwe rol van het dealerkanaal in online marketing en sales
  • Wijzigen
  • Zoekpagina

© 2022 ITchannelPRO | Beheer: Growing Lemon